maandag 7 juni 2010

Mijn eerste scrap mei 2010

Dit is 'm dan, de eerste scrap van mijn leven.
Toen mijn beste maateke er twee jaar geleden mee begon zei ik direct "dit is niets voor mij, ik ben niet kunstig aangelegd."
Toen mijn dochter vorige maand, na enkele keren scrappen met mijn maateke , vroeg of we wat spullen konden gaan kopen, zocht ik vlijtig mee naar hetgeen geschikt was voor beginners.
Op een gezellige tv-loze avond, zijn we er toen aan begonnen en ik dacht: "waarom ook niet?"
Ondertussen zijn er nog vele avonden zonder tv geweest.
 Scrappen is heel rustgevend geworden voor mij, en met het juiste muziekje erbij kan de avond helemaal niet meer stuk.
Professioneel kan je me absoluut niet noemen, maar ik kan mijn hart volgen en dat is net wat ik nodig had in mijn leven.
Dank je maateke.

9 opmerkingen:

  1. Dus je hebt het aangedurfd!!! Ik ben trots op je schattebolleke! Wat een prachtige eerste scrap ... maar je wist al dat ik er zo over dacht hé :-)))

    Yannis zegt: "het is een hele mooie eerste scrap, proficiat. Hopelijk krijg je nog veel complimentjes."

    Chloë zegt: "voor je eerste scrap is dit geweldig, prachtig en mooi! Gefeliciteerd met je eerste scrap, blijf zo doorgaan!"

    Christina zegt: "je hebt het heel mooi gedaan. Groetjes aan de familie."

    Je ziet het, we staan hier allemaal achter je! En zet nu de rest er ook maar op hihi!
    Dikke kusjes xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo vriendin van Peggy ;)

    Wat goed dat je aan de scrap bent en al direct een weblog! Zelf was ik al 3 jaar bezig met scrappen alvorens ik begon met bloggen.

    Vind het zeer uniek dat je al je eigen handschrift gebruikt op je eerste layout!
    Dat durfde ik toen beslist nog niet (was "bang" dat het geheel zou "mislukken"). Nu weet ik wel beter. Belangrijkste is de foto en het verhaal, de rest is bijzaak.
    Tja, aldoende leert men...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi... ik weet wie je maateke is, want via haar kwam ik op je blog terecht!!! Welkom in de wondere scrapwereld!! Fijn dat je er ontspanning bij vindt maar kijk uit... het is zeeeeer verslavend! (of had je dat al ontdekt?)Ik wens je een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Vicky!
    Via het blog van Peggy ben ik hier bij je terecht gekomen en ik wil je even 'officieel' welkom heten in Bloggerland! Ik waarschuw je: het is verslavend!! En dat is tevens het gevaar van de meest leuke hobby die ik ooit gehad heb: het scrappen!!!
    Ik weet zeker dat je er héél veel plezier aan zult beleven!!!
    Je eerste layout is heel leuk, vooral het 'frame' rondom je lieve foto!

    Doe je groetjes aan je maateke (wat een schattig woord is dat!) en tot de volgende keer!

    Fijn weekend,

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, we scrappen toch allemaal omdat we het gewoon fijn vinden om creatief bezig te zijn? En je houdt er een mooie herinnering aan over ook nog, een lay-out zul je nooit weg doen!
    Ik vind je eerste lay-out al heel goed zeg! Lekker los en speels, met verf en alles een beetje scheef. Daar hou ik wel van! Ik ben hele benieuwd wat je verder nog gaat maken!
    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. uw hart volgen is ook al meer als voldoende, en t ziet er leuk uit, en t spreekt uzelf ook goe aan, en das alles wat telt met scrappen! groetjes
    daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GORGEOUS!! Loveeeeeeeeeeeee the title work! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie allemaal voor de fijne reacties,
    heb ze nu pas kunnen zien omdat ik van donderdag tot nu in Venetië heb gezeten (cadeautje van mijn echtgenoot), daarover zal ik zeker ook nog scraps maken. Eerst nog de scraps over Turkije (een reis van vorig jaar) afmaken en dan kan ik aan die van Venetië beginnen, zoals jullie kunnen lezen er is voor mij dus nog heeeeeel veeeeel werk aan de winkel, maar wel leuk werk. Tot gauw allemaal en hopelijk leer ik jullie beter kennen.
    Groetjes Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Vicky! Just wanted to say from Sunny Singapore and to say - I like the white paint/grid marks on your page - keep on trying new things and create what you love! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen