dinsdag 22 juni 2010

Turkije 2009

In september 2009 zijn mijn man Bart en ik samen voor de eerste keer in 10 jaar alleen op reis geweest.
De storm hebben we op de dag van aankomst gehad, de mooie zonsopgang en zonsondergang de dag erna.
Het was dus eerst een teleurstelling dat we zo'n weer hadden op een reis waar we zo naar verlangd hadden, maar dat ruimschoots goed gemaakt de dag erna.




Enkele van de mooie foto's die we konden nemen van het prachtige landschap en de mooie moskeeën.




Samen genieten van een heerlijk dagje op de Robinson boot.




Het prachtige zithoekje in het hotel, de origineel opgemaakte bedden, ons visum en reiskofferlabel.




Romantiek en fun allom in Turkije.
(op de scan is bovenaan een wit gedeelte te zien dat er eigenlijk niet is omdat ik een deel van de scrap heb uitgeknipt.

3 opmerkingen:

  1. GORGEOUS LO's!! Loveeeeeeeeee the sun and moon in that first one! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaauuuw, jij bent hard bezig geweest!!! Aan een inhaalslag bezig??? Mooie scraps, ik vind de foto's van de storm en de lucht op de eerste prachtig! En de uitgeknipte scrap is ook al zo speciaal en, en... nou ik vind het gewoon allemaal mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet het hé, ik vind vooral de eerste prachtig, maar tjonge tjonge, voor een beginnelingetje zet je hier wel plaatjes neer hoor! Inken, naaien, croppen, schilderen, je doet het allemaal, super!
    xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen