maandag 22 november 2010


Hey lieve scrappertjes en bloggertjes { :-) }

Het is alweer even geleden dat ik geblogd heb, jullie kennen dat wel hé, druk druk druk.
Toch heb ik het alweer heel erg gemist.
Deze maand heb ik ook nog niet veel kunnen scrappen, 2 werkjes, dat is alles voor deze maand, deze is voor de Artastic challenge, een challenge die ik tot nu toe al trouw elke maand heb meegedaan sinds ik challenges heb ontdekt (wat ook nog niet zo lang geleden is natuurlijk vermits ik nog maar een half jaar aan het scrappen ben.). 
Deze hobby is toch echt wel heel verslavend hoor, je begint foto's te nemen in functie van een scrap, verzamelt dingen die je misschien nog zou kunnen gebruiken en zoekt naar titels en quotes op het internet waar je ook nog wel eens iets mee gaat kunnen doen.
Gisteren ben ik met een paar toffe dames, (die ik tot dan toe enkel maar van hun blogs kende, behalve dan mijn allerbeste maateke Peggy) naar Heesch geweest, een echt paradijs voor scrappers, minder goed voor je bankrekening, maar voor snaterende , lachende lieve scrappersters een echt paradijs.
Heb alweer heel wat spullen gekocht die ik zeker en vast wil gebruiken op mijn volgende LO's.
Oei, ging eigenlijk wat vertellen over mijn werkje, maar ik heb het snateren van gisteren blijkbaar nog in mijn lichaam.
Ok, voor deze challenge was het dus de opdracht om een strandgerelateerde foto te gebruiken , een zandkasteel en een emmer met een schepje , dit is me allemaal wel gelukt, maar ik moest toch wel even wennen aan mijn eigen werk deze keer, het is de eerste keer dat ik zo veel verschillende papieren heb gebruikt en de schelpjes zelf heb gemaakt, heb hier zes dagen aan gewerkt.
Jawel, zes dagen, voor de snelle scrappers onder jullie is dit waarschijnlijk om te gieren , het waren natuurlijk geen zes dagen aan één stuk, maar de uurtjes die ik gebruikt heb om de papieren te verleggen, te durven scheuren ja of nee, waar zouden de meeuwen het best geplaatst worden,kunnen toch wel tellen, man man man, ik ben zo'n twijfelaar.
Enkel de foto van mijn lieve echtgenoot had ik direct, ik had toevallig vorig jaar in Turkije een foto genomen waar hij ook op een stoel zat die zo stond, dus het was heel duidelijk dat ik deze moest gebruiken maar de rest, pffffff.

Ik ga stoppen met schrijven nu anders bezorg ik jullie alleen maar hoofdpijn met mijn gesnater, zou dat niets zijn?????? een gesproken blog...........woehaaaa, ik weet er een paar die hier ook heel gelukkig mee zouden zijn (hé maateke).

Heel veel liefs en tot heel gauw want heb nog een werkje bijna af.
greeeeeeetzzzzzzzzz
Vicky


5 opmerkingen:

  1. Sooooooooo fun! LOVING the beach chairs! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha Vickytje, een gesproken blog, waar haal je het uit!! Ik kan me er wel iets bij voorstellen, wat zou ik me kunnen uitleven hihi. Tot dan gebruik ik jou als gewillig slachtoffer om naar mijn geratel te luisteren hé :-)
    Mooi werkje hoor, vooral die foto van Bart vind ik perfect, alleen spijtig dat ze zo donker is ... nu zie je die prachtige blauwe ogen niet hé ;-) Tja, en ik ben ook zo'n trage scrapper, een eeuwige twijfelaar, dus tips om wat sneller te werken moet je van mij niet verwachten. Als je je maar amuseert maakt het dan ook niet uit hoe lang je er aan zit hé. Het is in elk geval weer een plaatje geworden! Je bent een natuurtalent. Enne ... ik kijk al uit naar vrijdag, kunnen we samen zitten twijfelen haha!
    Liefs xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Vicky,
    Ken je me nog :)

    Wat goed dat je al meedoet aan challenges! Iets wat ikzelf zelden/nooit doe. Vind het moeilijk om "in opdracht" te scrappen.

    Leuke details heb je gemaakt! Kan me voorstellen dat het veel werk is geweest.

    Groeten uit Limburg,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gesproken blog... weljaaa... wat zou het een gekakel worden zeg, want wij kunnen er wat van haha!!! Leuke lay-out is dit! Zulke strandstoelen in van die pastelkleuren zou ik wel in mijn tuin willen! Leuk ook, de verschillende papiertjes en schelpjes en meeuwen op de stoel en in de lucht - ik ben een echte "meeuwen fan" (aan zee geboren hè!) dus ik hou wel van strand lay-outs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey, wat gezellig, ik zie hier allemaal bekende namen voorbij komen ;-)
    Wat heb je een leuke layout gemaakt, Vicky! Leuk hoe je de foto's hebt gebruikt!! Wij hebben een aantal van die strandstoelen in onze tuin en ze zitten héérlijk!! Alleen die van ons zijn bruin en deze kleurtjes zijn toch veel en veel zomerser!

    En wat is dat Vlaams toch een leuk taaltje! 'Maateke', 'snateren', ik geniet van de manier waarop je praat. Dus wat dat betreft zou een gesproken blog voor mij wel een goed idee zijn!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen