woensdag 24 november 2010

In de wolken


Hoi Dames ,

Ik ben eindelijk klaar met mijn tweede LO (challenge november FS2S), en het is de eerste keer dat ik eigenlijk heel blij ben met het resultaat;
De foto toont zo hoe graag ik mijn "zoeteke" graag zie, na 17 jaar hebben we nog steeds zo veel fun , steun en liefde en dat zie je gewoon op deze foto.
Ik heb er alweer veel te veel tijd voor genomen om te beslissen wat ik ging doen en heb 2 volledige papieren naar de vaantjes geholpen, maar pff wat geeft het, ik ben gelukkig en mijn zoeteke is supertrots.
De bloemen heb ik voorzichtig uitgesneden en horen hier echt bij om het nog romantischer te maken omdat de kleuren blauw nogal uitgesproken waren was de LO eerst te koel.
Het vliegtuigje vond ik het fun-ellement op het werk.
Ik heb ook voor de eerste keer met krijt durven werken, dat was eigenlijk heel leuk en ik wil daar zeker nog met experitmenteren.
Als ik klaar ben met ratelen op mijn klavier zal ik van de details van de LO onderaan de tekst nog wat foto's zetten.
Heb me voorgenomen om straks voor de eerste keer aan een journal te beginnen, of het lukt "who knows" maar als ik het niet probeer zal ik het nooit weten.
Ik denk dat ik voor vandaag zowat alles gezegd heb wat er te zeggen viel dus als jullie zin hebben kunnen jullie nog even de details bekijken en anders klikken jullie gewoon weg ......hihi.

Greetzzzz
Vickske


mijn fun-ellement, een zelfgemaakt vliegtuigje met "love air" op geschreven.
De donkerpaarse rand heb ik met krijt gedaan.


een detailfoto op de uitgesneden bloemen, en op mijn favo foto van mij en mijn Bartje.

7 opmerkingen:

  1. This is BEAUTIFUL!! I loveeeeeeeeee that blue background and loveeeeeeeeee the little airplane! :):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel schattebolleke, je weet al wat ik hiervan vind hé ... super!!!! Ik ben helemaal verliefd op die foto van jou en mijn zoeteke (hihi), en met je mooie blauwe kleuren laat je hem prachig tot zijn recht komen. Je bloemen zijn de perfect finishing touch. Je mag met recht trots zijn op dit werkje Vickytje!
    Liefs xxx Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een geweldige lay-out Vicky!!! Daar mag je helemaal trots op zijn! Mooi, dat blauw, en inderdaad goed gezien - wat extra bloemen maken de lay-out minder koel en helemaal af! Het vliegtuigje is ook grappig, en wat een leuke foto van jullie is dat!!!
    Ennuhh... lekker aan een journal? Gaat best lukken, niet teveel nadenken (oei!) en geen linealen in de buurt houden hè meiske... denk erom, "uit de losse hand" en lekker knoeien hihihi! Ik wens je in ieder geval heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer een layout!!
    Mooi gedaan hoor.
    Romantische foto van jij en je "zoeteke". (wat een leuk taaltje hebben jullie :)
    Leuk detail "love air" op het vliegtuigje.
    Heel creatief gevonden.
    Succes met je journal.
    Just "let it loose"...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijkheid om je blogpost te lezen, zeg!! Dat taaltje van jullie is zoooo geweldig! Super! En dat geldt ook voor je layout. En die foto, wat straalt daar veel liefde uit!

    Je bent goed bezig, Vicky!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is de eerste keer dat ik bij je langskom maar niet de eerste keer dat ik zeer onder de indruk ben van één van je LO's!! De gezadelde meeuw met twee kids op zijn rug heb ik eerder gezien bij ARTastic en ik ben er helemaal weg van!!! Zo ook je laatste layout... helemaal goed!!Prachtige compositie en een prachtige foto!!!
    Ik kom zeker nog eens terug om te kijken wat voor moois je nog allemaal gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je berichtje!
    Jullie ook fijne feestdagen en een creatief 2011.

    BeantwoordenVerwijderen