zondag 16 januari 2011

Veel te late nieuwjaarswensen.

Hey lieve mensen, wou eerst en vooral een veel te late "gelukkige nieuwjaar wensen" aan iedereen en dank je aan de schatten die ook nog eens een kaartje hebben gestuurd, wat bij mij niet gelukt is , waarvoor mijn oprechte excuses.
Ik ben een maand of 2  ziek geweest en was te moe voor alles, en ook al is het nog niet helemaal voorbij, ik begin me steeds beter te voelen en tegen het eind van de maand kan ik normaal de juiste medicijnen beginnen nemen en zou alles weer terug min of meer ok moeten zijn.
Ook de drukte van de feestdagen zorgde ervoor dat er geen ruimte was voor hobby's aangezien ik elke keer uitgeput was en slaap nodig had, maaaaaaaaar geen excuses meer nu, ik maak terug tijd voor mijn hobby en mezelf.
De zin in scrappen is er in elk geval weer en heb me dan ook heilig voorgenomen om hier deze week ook weer terug mee te beginnen.
Hopelijk tot gauw met nieuwe LO's en heel veel inspiratie, want die is blijkbaar nog even kwijt, maar ze komt, ik weet het zeker , ze komt.

Dikke knuffel 
Vickske
xxx


5 opmerkingen:

  1. Can't wait to see your new creations! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bem je zo lang ziek geweest ?
    Vervelend zeg.
    Fijn dat je weer terug bent in "blogland" en in "scrapland" ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuuurlijk komt die inspiratie terug meid! Ik weet het zeker! Wat vervelend, dat je zolang uit de running was... ik hoop dat je je heel snel weer goed voelt en hoop je ook in 2011 weer eens te zien! Dat moet toch wel weer lukken dit jaar, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar Vickske! Mooi dat je terug bent!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt, wat een rottijd om ziek te zijn zeg! Gelukkig is de creatieve zin er wel, heel belangrijk, de rest komt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, ook al is het laat, ik wens jou ook nog een héél gelukkig èn gezond 2011 toe!! Daarvoor is het nooit te laat, toch??
    Goh, wat vervelend dat je je zo lang ziek hebt gevoeld! Ben blij dat het nu weer wat beter gaat!

    Welkom terug Vicky!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen